Recenze (6)
Gravitace (2013)
Po velmi dlouhe dobe film, pri kterem jsem se po celych 90 minut nezvedl ze zidle. Atmosfera (ne pribeh) vas vtahne dovnitr a nepusti! Takto si predstavuji kombinaci dramatu a sci-fi a ne jako u Armageddonu (damy prominou, ze narazim na jejich srdcovou zalezitost).
Dracula 3000 (2004) (TV film)
Asi nejhorší film co jsem kdy měl tu smůlu vidět. Příběh postavený na upírech v kosmické lodi nemohl mít ani jiný výsledek než neúspěch. Z důvodu malého rozpočtu nejsou ani efekty na rozumné úrovni, a tak nikomu nedoporučuji koukat na tento film.
Černočerná tma (2000)
Nejlepši film, kde hrál Vin Diesel postavu Riddicka. Pokračování s názvy Riddick: Kronika temna a Riddick vaří příběhově doslova z vody
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Po přečtení triologie Pána prstenů jsem si uvědomil, že velká část příbehu nebyla vůbec zfilmována, což je velká škoda. Na druhou stranu by se to pak nevešlo ani do tří hodinového filmu.
Forrest Gump (1994)
Silný příběh, skvělý výběr hudby a grandiózní výkon Toma Hankse. Nemůžu použít jiná než kladná superlativa. Podle mého názoru nejlepší film co byl dosud natočen.
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Tento film spolu s Tenkrát na západě dokazuje, že Sergio Leone patří mezi elitu westernového žánru. Přestože Tenkrát na západě byl podle mého názoru lépe zpracován, tak i tu nechyběla výborná hudba, herecké výkony a humor.