Recenze (36)
Šéfkuchař na grilu (2014)
Cute as hell, ale doporučuju nepouštět s prázdnym žaludkem a lednicí, je třeba mít špajz plnej a mezi scénama si odskočit vařit!
Kingsman: Tajná služba (2014)
Na první pohled nekritické nadšení, na pohled druhý dvě tři fantastické scény (první a poslední, kostel, vybuchující hlavy), neméně fantastický Colin Firth, skvěle načasovaný soundtrack... a nic. Furt skvělý, ale jaksi miň.
Velká šestka (2014)
Je tam všechno :-)
Strážci Galaxie (2014)
Jediný co jsem o tomhle filmu věděla bylo že Groota namluvil Vin Diesel. I natěšila jsem se, abych pak byla příšerně zklamaná protože Groot umí jen tři slova. Jinak ale klasika, pobaví i přes neuvěřitelně přihlouplý humor.
Konečně doma (2015)
Je to cute as hell, kromě slabší klasické honičky někde uprostřed baví od začátku do konce, vynikající je zejména dabing Jima Parsonse, pobaví i dospělé.
Birdman (2014)
Och bože rozbože... asi tak deset procent filmu tvoří sledovatelné scény, zbývající minuty by si člověk raději prostřelil hlavu sám než by strpěl byť i jednu sekundu navíc.
V Bruggách (2008)
Tenhle film musel v mojí hlavě dozrát. Nebo moje hlava dozrát k filmu, těžko říct. Viděla jsem ho před třemi měsíci, a pořád na něj myslím, pořád jsem nezapomněla zápletku ani detaily (a to je u sklerotika mého kalibru vskutku pozoruhodné) a přes počáteční nenadšení musím s odstupem přiznat, že chytne a nepustí. Těžko mu něco vytknout.
Interstellar (2014)
Velmi se mi nelíbí trend návratu k principu deus ex machina. Tvořím příběh, tvořím tvořím, rozmáchnu se, nacpu tam trochu tej vědy, dokonce zajdu tak daleko že zmíním kvantovou fyziku, a když zjistim že nevim kam jsem se to dotvořil a že to nedává smysl, přichází Morgan Freeman, aby díry v příběhu vysvětlil. Nehodí-li se mi Morgan Freeman, případně točí-li jiný film, nahradíme ho láskou. Seriously, láska jako pátý rozměr? Víra v lásku je moc hezká věc, ale představa že o osudu lidstva rozhoduje zamilovaná ženská a chlap co žárlí mi na klidu příliš nepřidává, a na důvěře v zdravý rozum bratrů Nolanových už vůbec ne. Ale budiž. Potíž je v tom, že i po zahrnutí lásky zůstal příběh děravý a plný nesmyslů. Skrz to mě druhá polovina filmu neměla příliš velkou šanci zaujmout, i přes krásnou epizodku s pološíleným Mattem Damonem, který světe div se tentokrát i trochu hrál a předvedl o dva výrazy více než obvykle. I přes to všechno zůstává první část téměř skvělá - relativita času, 23 let shrnutých pomocí videovzkazů, epická příhoda na vodní planetě, to všechno bralo dech. Matthew McConaughey dokonce jako jedna z mála postav budil skutečné emoce! Jenže druhá polovina byla prostě už příliš. Odkazovat na Kubrickovu Odyseu je nápad sice pěkný, ale kvůli všem těm chybám, nepřesnostem a překomplikováváním zápletek to ve finále působí jako falešná Prada kabelka z tržnice. Fakt jsme chtěli aby to vypadalo taky tak dobře, ale fejk je fejk.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
...oukej, já vim že na pět hvězdiček to prostě není, ale když já tolik miluju Slye a Dolphiho a všechny ty ostatní! Oceňuju záměrnou debilitu nové krve, ačkoli i bez nich vím že ti staří jsou prostě lepší. Hlášek bylo poskrovnu (anebo už nebyly tak dobrý, tudíž jsem je zapomněla) ale při odchodu z kina jsem nadskakovala metr vysoko nadšením a to se počítá.
Newyorská romance (2013)
ááá, další z mé oblíbené kategorie hipsterskejch slaďáků... na první pokuk čtyři hvězdičky díky skvělý atmosféře New Yorku a fajn hudbě (akorát že mi teda většina písniček přišla jedna jak druhá). Líbilo se mi jak film pracuje s romantickýma momentama,které usekne přesně ve chvíli kdy začnou klouzat k tuctovejm rom-coms. Jdu na pokuk číslo dvě tak jen doufám že hvězdičky nepůjdou dolů... edit po třetím pokuku: objektivně vzato to vskutku na čtyři hvězdičky není. Ale na tři zcela jistě.