Oblíbené filmy (10)
S čerty nejsou žerty (1984)
Za sebe to označím jako nejlepší pohádku. Kdybych mohl jednou dát 6 hvězdiček, tak tady je použiji. Skvělé herecké výkony, obzvláště pak vyzvednu Viktora Preisse.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Famosní, z filmařského hlediska nadčasové dílo. Bohudík, že v roce 1969 nebyl barevný film běžný. Černobílé ztvárnění dodává dobové atmosféře neuvěřitelný, temný náboj. Varujme se u tohotu filmu nějakého remaku. Jeden z mála filmů, který nedělá ostudu své literární předloze.
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
110% humor. Tady snad není jediné minuty, ne-li sekundy, kdy není nějaký humorný záběr. Pokaždé vždy najdu něco, čeho jsem si ještě nevšiml. Blázinec....b, bl, bl, blatníky viz. mototechna :-)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Hoří, má panenko (1967)
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Profesionál (1981)
Nejlepší "Belmondovka". Co víc dodat.....
Krvavé pobřeží (2009)
Po shlédnutí nezestřihaných verzí - "Chi Bi" a "Chi bi xia: Jue zhan tian xia" jsem musel být trošku zklamán. A co je důležité, vidět to v originálním znění. Pouze s titulky.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Ani netušíte, jak jsem si tenhle film vychutnal v 10km výšce nad zemí v Airbusu 330. Díky jednoduchým dialogům a scénaři jsem neměl potíže s originálním zněním v Angličtině. Po cestě zpátky repete. V poslední době asi jeden z nejčastěji shlédnutých filmů.
Slepičí úlet (2000)
Ještě s Wallace & Gromit jsou tohle nejlepší animované filmy ze zahraniční produkce. 10x a více shlédnuté a pokaždé mám namoženou bránici.