Recenze (23)
Drive (2011)
Odpad roku 2011......
Klub rváčů (1999)
20 minut víc jsem nezvládl.... Strašně nudné.....
Tahle země není pro starý (2007)
Ten konec je doopravdy strašně uřízlý.......!!!!
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Nejlepší z celé řady skvělé výkony herců a mnoho povedených gegů......... zábava
ProSieben FunnyMovie - Dörte's Dancing (2008) (TV film)
Po deseti minutách rychle vypnout a za todle by se měli stydět urazit hříšný tanec je jak urazit Pana Prezidenta. Hnus!!!!!!!!!
Tři dny ke svobodě (2010)
Po dlouhé době jsem shlédl film kde nebyli části vůbec nudné ale příjemné. Příběh je skvěle natočen a napsán. Nemám co vytknout.
Zkáza zámku Herm (2007)
Začátek filmu by velmi depresivní, ale druhá půle mě přesvědčila, že za 3* stojí.
Robin Hood (2010)
K dokonalosti něco chybí, ale krásný děj a skvělý příběh.
Víla Zuběnka (2010)
Příjemná komedie pro celou rodinu a za zkouknutí to stojí.
Nezapomeň na mě (2010)
Tenhle film je skvělý ten nádech ten příběh a také skvělý konec nevím co dodat.