Oblíbené seriály (10)
Vikingové (2013)
Neuvěřitelně chytlavé .... a vůbec prostě všechni tam....a ta hudba<3 a Ragnar,žejo ... a Floki....:-D Nemužu se dočkat 5.serie :-)))
Cizinka (2014)
Dokonalé - knihy i seriálové zpracování, super ! :-)
Hra o trůny (2011)
Já se asi zamilovala .... <3
Tohle jsme my (2016)
Nádherný sladkobolný seriál <3 I takové upuštění od všech těch GOT,vikingů aj. je potřeba :-))
Ve jménu vlasti (2011)
Na tohle jsem čekala, od doby co jsem na to uviděla trailer. Málokdy, když si od něčeho tolik slibuju, jako tomu bylo u Homelandu, to nezklame. Ale tohle naopak! nezklamalo, vyvedlo z míry a tuším, že tohle (kvalita prvních dílů) už snad nic nepokazí. Vážně zatím perfektní, nový seriál, který si ještě zaručeně získá hodně příznivců. Nemůžu se dočkat dalších dílů ... 5*...... Edit po S01e05 : AWESOME ! ..... Edit po s01e07: 6 hvězdiček ! jednoznačně! Edit 21.12.2011 : To jako fakt? Další série ? Myslím, že to mělo zůstat už jedné, akorát to zkazí ...
Dexter (2006)
Nikdy bych o sobě neřekla, že můžu mít ráda sériové vrahy. O co víc - já ho žeru, plameňáčka jednoho ! Učaroval mi, ta jeho bezcitnost a přesto v tom je něco, co nabudí. Bravo Showtime !
Lucifer (2016)
Jediná "kriminálka", která mě fakt baví :D
Black Books (2000)
Excelentní !!! Ten humor ... ano, je jiný, lepší, suchý a místy černý, ale naprosto geniální ! Něco tak jednoduchého, jako je místnost malého knihkupectví, kde se většina dílů odehrává, a udělali z toho takovýhle krutopřísný seriál ... Podle mě to ale né každému sedne, pouštěla jsem to kamarádce a ta se nezasmála ani jednou, kdežto já se u toho válím v křečích smíchu ... Prostě za mě 5* :-)
Přátelé (1994)
Pokaždé zvednou náladu, ať si pustím kterýkoli díl ... Tenhle seriál je prostě geniální sitcom :-)
Teorie velkého třesku (2007)
I'm not insane ! My mother had me tested !! Geniááální seriál :-)