Poslední recenze (207)
Operace Entebbe (2018)
O tom debilním baletu psát nebudu, to už tady psali jiní. Já se těšil na časově pokračování Baser Meinhof Komplex a dostal jsem toto. Teroristé (asi pět) různě odkládají zbraně, pospávají, mají pochybnosti proč to vlastně dělají a hádají se mezi sebou. Izraelci nemůžou sehnat černý Mercedes a pak podobnou limuzínou přijedou před ministerstvo. Samozřejmě černou. A když už to oranžové auto natřou Latexem, tak začnou střílet ze samopalu po prvním místním vojákovi. Jakože utajení? Jestli to tam takhle proběhlo tak celkem hrůza. A to ani nemluvím o úderném oddílu, který stojí pod okapem zatím co je kropí ze střechy kulomet. Vojáček, který doma vykládá, jak se po té akci s manželkou zařídí (ad Žhavé výstřely) kupodivu nepadne i když to jak vlítne do baráku kolem vykulených teroristů, by si to zasloužil. Dávám dvě za asi deset zajímavých minut a za Amina :-)
Základna (2019)
Já mám rád filmy, které jsou většinou po tmě. Například Zbraně pro Prahu, z kterých je za dne vidět tak 10% filmu. Tady je to podobné. I když se děj odehrává za dne někdo vleze do baráku a vevnitř je naprostá tma. Přes dvě hodiny poslouchám klasické chlapácké řeči "Kterého chlapa bys opíchal?" "Chucka Norise, ten má hebký vousy" a pohodička základny se občas naruší pár výstřely. No a když se vrhne masa talíbánců do akce, všichni řvou "k...a!", nikdo nemá náboje ale i tak střílejí na pasblind někam do dýmu. Talíbánci stále minometí i když jsou jejich uprostřed tábora. Jednotka RYCHLÉHO nasazení jde snad nejpomalejším krokem a pak jen obhlíží mrtvoly. Za mě si tento film nezaslouží víc než dvě.
Stezka Českem - Krušné hory (2024) (epizoda)
Problém je, že většina lidí hodnotí v tomto seriálu přírodu a ne zpracování. Ano příroda krásná. Zpracování max na dvě a to jen kvůli Vladykovi.