Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Útěk do divočiny (2007)
Ztraceno v překladu (2003)
Před úsvitem (1995)
Ona (2013)
Takový film se dal natočit neuvěřitelně hloupým způsobem, ale to není případ "Her". Ať už uvažujeme kameru, střih, hudbu, či herecké výkony, vše je na jedničku. Zároveň musím vyzdvihnout scénář, dialogy jsou velmi dobře napsané a samotný film komplexně pojímá celou škálu situací a s nimi souvisejících emocí, které by potecionálně v takovém vztahu mohli nastat. Film na mne opravu zapůsobil a vřele ho doporučím každému, kdo má alespoň špetku empatie.
Duál (2013)
Pro mne nejlepší snímek z MFF Karlovy Vary 48., který mne chytnul v prvních vteřinách a do konce nepustil. Přirovnal bych jej ke spojení flmů Ztraceno v překladu a Před úsvitem. Film je trochu povrchnější, ale zase hravější. Nesedne každému, ovšem pokud se vám líbily dva výše zmíněné filmy a máte rádi zvláštní romance, můžu jen vřele doporučit.