Recenze (96)
Vetřelec (1979)
nic nebylo a přišel vetřelec.sice filmy ridleye scotta moc nemusím,ale za vynález vetřelce bych ho na rukách nosil.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
at si kdo chce říká ta francouská ruka tomu chyběla.
Bezva finta (1985)
hrozné zklamání..a vůbec jak někdo může fandit zlodějům.,za to by se mněl scénarista stydět.
Veselé Velikonoce (1984)
jeho nejlepší!!!!!at si kdo chce říká.(a můj nejoblíbenější)a tečka
Návrat do budoucnosti III (1990)
no možná,já nevím ale ten konec s tou lokomotivou já nevím.teda já vím,že je to komedie ,ale to už bylo příliš.nějak mi to nesedlo.
Návrat do budoucnosti II (1989)
furt dobré.
Návrat do budoucnosti (1985)
fakt,fakt,fakt skvělé.co víc napsat? nevím.
Alexander Veliký (2004)
nemohu než si postěžovat na komentář k tomuto filmu v CINEMĚ. něco tak ubohého a tak najivně hloupého člověk jen tak nespatří.ta slečna (dělala komentář i k troji) se nám snaží dávat lekce z dějepisu aniž by mněla znalosti pepíka nováka z 6.c. pravá strana u okna.jinak.film skvělý .
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
já se rád bojím.
Crash (1996)
možná ,že je to málo ,ale na mne to bylo fakt trochu silné kafé.Jen doufám ,že tahle úchylka nepřekročí rámec filmového plátna.