Recenze (420)
Zjizvená tvář (1983)
Nechapu proc Al Pacino nedostal Oscara
Vůně ženy (1992)
Konecne Oscar pro AL Pacina,nikdo si ho tak nezaslouzil jako on
Půlnoční běh (1988)
Skvely humor,Grodin me ale tak nezaujal,De Nirovo herecky koncert,pochvalu zaslouzi i Elfman
Trosečník (2000)
Hanks si zaslouzil Oscara,to se na me nezlobte
Oheň (1991)
Na tu dobu opravdu skvele,Robert v teto dobe na spici
Těžká váha (2005)
Udelat film v dnesni dobe o boxu je velice tezke,ale se skvelymi herci se to da zvladnout.Pro me o hodne lepsi nez Million Dollar Baby
Šifra mistra Leonarda (2006)
Hankse mam hodne rad,mel by se vykaslat na obrovske honorare,protoze film je blbost-SAME KONSPIRACNI TEORIE A ZADNA FAKTA
Angel-A (2005)
Tezkej pruser
Johanka z Arku (1999)
Kdyz se chlap zamiluje do zensky a obsadi ji do filmu,tak to proste nefunguje(viz Ostrov Hrdlorezu)
Pátý element (1997)
Sci-fi zanry moc nemusim,ale tohle se mi libilo.Skvele herecke obsazeni az na Chrise Tuckera,tento herec tu kazi celkovy dojem z filmu