Recenze (420)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Krasa.Extasy of Gold!Ukonceni trilogie.Nepopsatelne veledilo,to musite citit!
Kmotr II (1974)
PACINO,DE NIRO skvele pokracovani nejlepsi trilogie vsech dob
Requiem za sen (2000)
Nejlepsi drama,naprosto nedocenene dilo
Osvícení (1980)
Kdyz se podivam na dnesni horory,tak je mi k smichu.Pak si pustim Osviceni,protoze to je u me film.Nicholson je pan herec
Tenkrát v Americe (1984)
Tomuto filmu venoval S.Leone vse,nejskandalnejsi zniceni filmu Holywoodem.Kam az by to Leone dotahnul?Tezko rict.
Kmotr (1972)
BRANDO,PACINO,skvely start nejlepsi filmove trilogie vsech dob
Tenkrát na Západě (1968)
Rika se,ze vsechno ma svuj zaklad,dokonce i film.Ptam se co muze byt lepsi nez Hodny,zly a osklivy?TENKRAT NA ZAPADE!Leone se film od filmu prekonava
Avatar (2009)
1. za spracovani 2. za hudbu-pribeh okoukany.Kdo videl Misi,bude souhlasit.Pocitacove triky nikdy nenahradi pravou prirodu,herecke vykony.Bojim se,ze oscary v hlavnich rolich budou dostavat modre opice(viz Avatar) nebo obrovsti Krakeni(viz SoubojTitanu) a nebo herci,kteri saskuji s mecem nebo se zbrani pred zelenym platnem(viz Sam Worthington)Doufam,ze se nevytrati ta REALICNOST,kterou mam rad.
Zuřící býk (1980)
Vrchol herectvi,neni co dodat
Taxikář (1976)
Pro me nejlepsi film vsech dob.Prava ukazka,jak natocit film s nizkym rozpoctem.Nemusite mit MEGALOMSKE napady jako Spielberg,staci mit dobre herce,kvalitni scenar,realne prostredi.Martin Scorsese vytvoril vrcholne dilo,jenze ROBERT DE NIRO z neho udelal KULT