Recenze (153)
Jak vycvičit draka (2010)
Neskutocne zlata rozpravka a ten draacik:)..som asi 150 v poradi, ktora pise , ze by chcela tiez takeho a obzvlast este aj preto ze vie zasuvat a vysuvat tie zuby:)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Krasny film, aj ked musim, ze mi vadil jeden vystrihnuty zaber pred poslednou bitkou, pretoze divat nepochopil pokrik Za Froda!!..kazdopadne hodnotim rozsirenu verziu, ktora bola krasna a neuveritelna zarovewn..jedine co by som vytkla je to lucenie na koniec..to si mohol Jackson odpustit. Kazdopadne skvela trilogia, ale oskara by som dala skor pvej ako tretej casti, co vsak nemeni na tom, ze to bol tiez fantasticky film:)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Ak sa jedna o trojdielny film tak druhu cast je vzdy najvacsi problem natocit...pretoze nema ani zaciatok ani koniec, ale peter Jackson je jeden fantasticky reziser, ktoremu sa v podstate podarilo to co maloktoremu reziserovi. Kinoverzia je dobra, ale kedze ja vsetky filmy som dopozerala este v rozsirenej tak opat mozem len skonstatovat, ze to bol prijemny a super filmovy zazitok
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Na film som sla do kina neznala predlohy a zrazu som sa prebrala zo strhujuceho pribehu na to, ze sa okolo mna dvihaju ludia a odchadzaju z kina lebo bol koniec. Taky filmovy zazitok som mala asi po prvykrat v zivote. Skutocne videt, ze Jackson na tom pracoval niekolko rokov..hlavny predstavitelia..v podstate vsetky postavy fantasticky vybrate zamaskovane..dejovo nebolo chvilky ze by som sa nudila..dej uplne vtiahne divaka do filmu a prezivate spolu s postavami kazdy nadych..Ak by sa niekto pokusil natocit tento film este raz ..co si nemyslim tak urcite by tento neprekonal.
Twilight sága: Zatmění (2010)
Tato cast je urcite vydarenejsie rezirovana ako predosla, ale fakt je taky ze aspon do tej poslednej by mohli zmenit scenaristku, co sa bohuzial nestane, ale nevadi. Takze film akcny bez trapnych zaberov ako v predoslom filme, ale nieco mi tam chybalo..nejak iskrenie medzi hlavnou dvojicou..pripadali mi ako by sa hanbili alebo co..preto 3*
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Treba povedat, ze sklamanie velke nastalo po par minutach, kde boli trapne kometnare a niektore zabery mi pripadali ako z nejakej telenovely a neviem ci sa mi to len zda, ale mampocit ze upirov a hlavne edwarda este viac namalovali a uz mi to prislo prehnane. A co sa tyka filmu..tak ma niektore oblubene zabery z neho a preto som mu dala 3* inak by to bolo o jednu menej.
Stmívání (2008)
Takze na uvod asi tolko, ze pre mna najlepsi romanticky fantasy film. treba dodat ze knihy som si precitala az po vzhliaduti tohto filmu, ktory mi prijde velmi vydareny so super soundtrackom a dokazem si ho pozriet x krat a odkaz pre chalanov, ktori cakali nejaky akcak tak nech si dalsie casti ani nepozeraju:)
Počátek (2010)
Velmi zaujimavy a nezvycajny namet, vyborne spracovanie..da sa povedat, ze aj super herecke obsadenie, aj ked niekedy mi tam ta dievcina vadila, co sa do vsetkeho starala..ale okrem toho velmi sa mi paci soundtrak k filmu, pretoze neskutocne dotvara tu atmosferu. Film velmi vydareny aj ked trochu pochmurny..a mozno to mi trosku vadilo a preto 4,5*.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Ja nie som velkou obdivovatelkou muzikalov, ale ked som si to pozrela nedavno druhykrat tak sa mi sklatby celkom pacili. Samozrejme Tima Burtona je vyrazne citit z toho filmu, hlavne tou krvou..miestami mi to prislo az nechutne ..a to som zdravotnik:D
Vzhůru do oblak (2009)
V podstate nie rozpravka pre deti, ale velmi zlate a krasne. Pacil sa mi namet a spracovanie zaciatku, kde som dufala ze ja si raz nebudem muset tak premietat svoj zivot:)..V skratke povedane velmi dobre a urcite si to treba pozriet.