Poslední recenze (24)
Aquaman a ztracené království (2023)
Myslel jsem, že budu psát něco hodně tragického, ale nemám slova, kterými bych to vyjádřil.
Královská dvojčata (2010) (seriál)
Dávám za 5. Vůbec to neni špatný. Bavil jsem se chvilkama jako nikdy. Prvni dvě serie jsou supr. Ta třetí je slabota.
Kandahar (2023)
Jen další ubohá zkazka o Ameriký super vyjímečnosti zatímco všichni ostatní na celým světě jsou blbci. Koukám, že někdo podemnou dal 4 hvězdy. Zřejmě taky nějakej tajnej agent do 20 let. ))