Recenze (230)
Kovbojové a vetřelci (2011)
Za me povedeny film s originalnim nametem. Porad lepsi toto, nez dalsi tuctovej film o mimozemstanech utocicich na lidstvo v soucasnosti ci budoucnosti. Neberte proste vsechny filmy vazne a bavte se u nich...
Zmizení (2013)
Urcite jedna z nejlepsich detektivek posledni doby.
Millerovi na tripu (2013)
Nejlepší americká komedie roku...
Pád Bílého domu (2013)
Výborná jízda od začátku do konce...
Tormented (2009)
Takhle blbej film by nenatocil ani Tomas Magnusek! :)
Jedna mezi oči (2012)
80kovej akcnak kterej si na nic nehraje. Pokud se vam tyhle filmy ze stary skoly nelibej, nebude se vam libit ani tento. Pokud na nej ale nenahlizite dnesni optikou, budete spokojeni. Sly a Ronon Dex v plne forme... :)
Hypnotizér (2012)
Uprimne? Nevim jestli clovek, ktery necetl knihu vubec pochopi nektere myslenkove pochody jednotlivych postav. Ja mel tu smulu a knihu od manzelu Ahndorilovych (Lars Kepler) cetl. Uz kniha pouze parazitovala na tom, co pro severskou detektivku udelal Stieg Larsson a byla dost nepovedena. Film je dle meho nazoru jeste horsi, ac to neni zase uplna tradegie. Jednoznacny zaver je nicmene nasledujici. Pokud tento film (a samozrejme i knihu!) minete, o nic neprijdete...
MI5 (2002) (seriál)
Dokoukán celý seriál = komplet 10 řad. Oproti americkým seriálům je to daleko uvěřitelnější a hlavně bez těch jejich (USA) nacionalistickejch keců, prezidentů a podobně. Nejoblíbenější postavy: Tom Quinn, Jo Portman a samozřejmě Harry Pearce. Osobně mě nejvíce bavila 2. řada a pak taky 9. řada. Ale celý seriál si stále držel velmi vysoký standard (zrál jak víno)...
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
No, být tam Ezio, tak je to přesně jako v Assassins Creed II. Po prvních dílech to vypadá velmi koukatelně. Samozřejmě nesmíte očekávat cokoliv společného s realitou nebo historickými fakty...
Konečná (2013)
Velmi povedene, kdyby Arnold nemarnil leta guvernerovanim, mohlo tehle filmu vzniknout daleko vic! Poctivy akcni filmy uz dneska tocej tak 4 lidi...