Recenze (44)
Bohouš (1968) (TV film)
pěkný a srandovní film mě se líbyl obzvlášť protože sám mám doma bernardýna ,ale ten by ten chleba sežral.Docela by mě zajímalo jestli je pravda že ten chleba pokaždý sežral ,tak že ho museli namočit do petroleje.
Kriminálka Miami (2002) (seriál)
já koukám jenom na pár serialů ale tenndle mě bere a david caruso hraje horaci parádně.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
sice ze začátku trchu nuda a moc fantazie ale tak po 15 minutách se to rozjede a de to do starejch dobrejch kolejí Johhny depp opět překvapil perfektním výkonem ale to se taky dalo čekat.
Nezvratný osud 3 (2006)
myslel jsem že me trojka nepřekvapí ale stalo se opet precizně vymyslený a napínavý děj až do konce.
Trestná lavice (2005)
jak začít prostě bomba tak a už jsem zkončil.
Matador (2005)
docela slušný nebudu zbytečně psát.
Dagon (2001)
nemám slov takovej humus nemá cenu o tom zbytečně povídat prostě odpad
Šifra mistra Leonarda (2006)
vau no to byla nálož .někdo by si řekl že když to jde tak dlouho že to bude nuda ale právě naopak .Dej se zamotáva zamotává ale když si myslíte že už to začínáte pomalu chápat tak jste naomylu.Sice se děj pomalu odhaluje ale stejnak ne uplně .hektycký konec kdy tom hanks poklekne nad svatým grálem je ten pravý zavěr pro tento film
Hory mají oči (2006)
fak super vzrůšo občas i docela lekavý a super udělaný .prostředí ve kterém se děj filmu odehrává je dokonalý.zkrátka se zas poved dobrej filmek.
Jeptiška (2005)
tak kde bych začal děj je docela dobrej provedení o něco horší ale ještě to ujde ale ten konec.ten je docela zmatený a pro někoho nepochopitelný.