Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Humor, který mi dokonale sedí. Seriál jsem původně sledovala na internetu. Kdybych ho prvně viděla s českým dabingem, určitě bych dala o hvězdu nebo dvě méně. Originální znění tady dělá opravdu hodně.
Spartakus: Bohové arény (2011)
Z nouze ctnost! Výborný prequel, i když Gannicův příběh je trošku slabší než Spartakův. Tvůrci se tohle mínus snaží dohnat vydatnými erotickými scénami. Hodně dobře se dívá na méně nafouklého a lidštěji vypadajícího Crixa :-)
Krkonošské pohádky (1974)
Věřte nevěřte (1997)
Hercule Poirot (1989)
Psychoville (2009)
Asi nejšílenější seriál, jaký jsem kdy viděla. Opravdu podařená kombinace tajemna, hororu, vtipu a úchylnosti. Když už si myslíte, že to nemůže být ujetější, objeví se na scéně jednooká siamská dvojčata. Každý díl je lepší a lepší a zamotanější... a nutí vás to podívat se co nejdříve na další. Po bleskovém zhlédnutí první řady dávám 4 (a půl) hvězdy.