Oblíbené seriály (10)
Hvězdná brána: Atlantida (2004)
První řada byla taková rozjíždějící a občas i nezáživná, ovšem v druhé a třetí to stojí za to. A dokonce se až divím že je to lepší jak původní SG-1. Možná také diky doktoru Zelenkovi který tam hází suprové české hlášky a McKayovi který dokáže být tak nesnesitelný až si ho zamilujete.
Transformers (1984)
Transformers! Když jsem byl malý tak jsem viděl pár dílů, dnes jsem si to mohl díky internetu zopakovat v originále (jako přípravu na Bayův film) a musím říct že jako doprovod k filmu je to suprové. Jsou zde bezvadně propracované charaktery jednotlivých transformerů, takže tam kde film jen lehce něco naznačí, tak to seriál vyplní. Například takový Starscream u něj je jen slabě naznačeno ze nemá Megatrona moc v lásce a chtěl by vládnout sám, jenže v seriálu s tim otravuje od prvního dílu. Jistě některé scény působí nelogicky nebo infantilně, ale nad tím musí člověk přimhouřit oči když se původně jednalo o seriál pro děti. A i tak se mi to zdá celkem dost necenzurované, je to ten jeden z mála dětských seriálů kde se ještě autoři nebáli používat násilí. Krom toho další japonské remaky už nestáli za nic a sráželi tenhle fenomén celkem dolů, nemluvě o novém připravovaném infantilním seriálu pro rok 2008. Takže klasika zůstane klasikou...
Futurama (1999)
Sci-Fi Simpsonovi s možná o něco dospělejším humorem a nezapomenutelnými charaktery. Nojo někdo prostě umí...
Battlestar Galactica (2004)
Hellsing (2001)
Bezchybný anime seriál s drsným dějem a postavami. Nemusím tu vysvětlovat děj, protože to již moji předchůdci velmi dobře udělali. Postava Alucarda je hlavně pravděpodobně inspirována stejnojmenou herní postavou z Castelvanie. Tam je Alucard syn samotného Draculi (viz jeho jméno pozpátku). Jedinou chybku bych možná viděl v tom že již není další pokračování, o to se sice snaží Hellsing OVA, ale ten není tak dobrý jako oreginál. A ještě k hudbě, ta je opravdu suprová a dodává k tomu atmosféru, narozdíl od svého nového OVA bratříčka.
Kjóšoku sókó Guyver (2005)
Hvězdná brána (1997)
Star Wars: Clone Wars (2003)
Městečko South Park (1997)
Star Wars: Klonové války (2008)
Tak tohle je mazec, pomalu lepší jak uvodní film. Vřele doporučuji každému fanoškouvi. Hlavně protože se zde objeví i vedlejší jediové a dostanou prostor i různí klonový vojáci.