Recenze (185)
Dokonalý trik (2006)
Zajimave tema, dobre zpracovano a slusne zahrano, nicmene to je asi take vse.
Temný rytíř povstal (2012)
Jde to, ale predchozi Batmanovka je o level a pul vyse. Necekejte zazraky oni totiz opravdu neprijdou, ale jinak film prekracuje sed prumeru,
Avengers (2012)
No takova komiksova klasika, az na trapne zohlednovani zivota civilistu, Hulk se rozmluvil :-D, megaloman nezmenil a padouch, kteremu se smeji jeste dnes, ale jinak dobra akce, plno pocitacovych triku atd...
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Je to serial tak na 3 hvezdy, ale diky Robin +*.
Poslední akční hrdina (1993)
Sveho casu originalni, zabavne a hlavne jine nez ostatni. Hodnoceni mezi 3-4, ale ze je tam Arnold tak za 4 :-D
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Oproti jednicce slo vse dolu, cili 3ka to bude mit zase jednodussi byt lepsi :-D
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Uzasny film, vyberem hercu, nametem, tezko rici jestli vubec nejlepsi - tzv. dokonaly, ale urcite jeden z top10.
Loď duchů (2002)
Film neni vubec spatny, ale k dokonalosti ma hodne daleko.
Valkýra (2008)
Takovych zidu tady ...
Nedotknutelní (2011)
Multikulti svet je cestou do pekla - rozdilne kultury, odlisne pohledy na svet atd., film rozhodne nepatri mezi nejlepsi filmy, ale ma sve kvality. Nic vice nic mene. At si to frantici ve sve zemi uzivaji dnes a denne.