Recenze (185)
Sněhurka a lovec (2012)
Bida s nouzi, prochazi celym filmem, jen stezi se clovek dokouka az na konec.
Lítám v tom (2009)
No, romantiku jsem tam nevidel, ale jinak prumerny lehce zapomenutelny film.
Velká šestka (2014)
Celkem pekny animak, lec neseslo se s naladou na nej, takze jen 4, tak uz to v zivote chodi :-D.
Ant-Man (2015)
Vtipne pojata marvelovka, kde je uz dopredu jasne, ze hrdinuv letajici konik dostane jednu mezi oci.
Paříži, miluji Tě (2006)
Doslova o hov.. a multikulti svete ...
V hlavě (2015)
Originalni podani pohledu na rozhodovaci mechanismus v lidske hlave. System zapominani, jak zivy :-). Obcas slabsi pasaze, ale celkove velmi sympaticke a dokonce nejen pro deti ;-).
Legenda o slavném návratu (2000)
Jsou i lepsi a lepe podane pribehy, ale slusne a nezklame ani odpurce golfu ...
Avengers: Age of Ultron (2015)
Cim dal horsi, chtelo by to restart ...
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Zazracne to neni, ale je to pekna JIZDA :-D bez myslenky.
Slídil (2014)
Poradna uchylarna s happyendem ? WTF !