Oblíbené filmy (10)
S čerty nejsou žerty (1984)
Na tomhle filmu snad není nic špatně, všichni herci jsou úžasní a i ta nablblá písnička tam nijak nevadí, prostě k tomu patří, nemá konkurenci:)
Žít (1952)
Tenhle film jsem ze tří čtvrtin probrečela a taky jsem z následujících asi dvou - tří filmů nicmoc neměla. Síla, pan Watanabe a jeho tragickej výraz se mě dost dotknul, diváka ten film pak nutí naivně přemýšlet o takových věcech jako třeba jak žít, aby to nebylo úplně k ničemu. A pak přijde ten konec a hurá zpátky do reality, tohle na Kurosawovi miluju.
Harakiri (1962)
Á, bakudan (1964)
Nejzábavnější film, který jsem měla tu čest za poslední dobu shlédnout, skvěle namixované prvky a zvukový doprovod kjogenu, výborní herci + skvělý režisér Okamoto = 5*
Rikša (1958)
Věrný pes Čiko (1987)
Dode's-Ka Den (1970)
Big Lebowski (1998)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Odporně halucinogení magořina. Myslím, že tento film nadchne hlavně ty, kteří se alespoň jednou ocitli kdesi jinde, stejně jako hlavní postavy, akorát kdyby se mě někdo zeptal, o čem to vlastně bylo, tak první, co mě napadne, je jakýsi dinosauří ocas...