Poslední recenze (21)
Girl Power (2016)
Nečekala jsem moc a byla jsem příjemně překvapená filmem samotným i atmosférou na premiéře. Na jednu stranu chápu mínění Wewerush, nicméně předpokládám, že linie osobního příběhu Sany nebyla zpočátku úplně zamýšlená. Taktéž příběhy writerek sice mohly dostat víc prostoru, ale to znamená strávit s nimi víc času = investovat víc peněz do cestování, a během filmu se divák dozví jak co bylo, fungovalo a nefungovalo, halt se to stává. Film podlě mě informuje o tom, o čem má, poměrně dostatečně. Důležitý je, že celý projekt dotáhla s tím, jak moc tomu dala a co pro to obětovala a stojí to za to.
Watashi no guranpa (2003)
Pro mě krásná role pro dědečka (Sugawara Bunta), který ani v pokročilém věku neztratil nic ze svého šarmu a krásně si svou postavu užil, úsměvný a moc moc pěkný film.
Gonin 2 (1996)
Ken Ogata byl skvělý, úžasný a roztomilý. Akorát ten konec mě trochu zarazil, ale neurazil.