Recenze (28)
Opustit Las Vegas (1995)
bolest ktere rozumim a timto snímkem jsem si zacal vazit Nicka
Láska a jiné závislosti (2010)
Jen kvuli nasim romantickym snum a hlavne bozske Anne!!!
Mrtvý muž (1995)
Meditativni balzam, nadhera
Nymfomanka, část I. (2013)
Lars s klackem v ruce, ale nevi co s nim, tak mu nezbyva nez mavat na vsechny strany, coz vsak postrada svuj smysl
Nymfomanka, část II. (2013)
Oproti vol. I chaosu mnohem konzistentnejsi bullshiting ovsem s velkymi perlami videt Triera na kolenou s otevrenym poklopcem. Pro me spolecne s Gravity nejvetsi kopance do kouli posledni doby!!!! Charlotte neuveritelne maturely perfektni, radost ji sledovat.
Nebe nad Berlínem (1987)
Oh my God.... Filozoficka nemecka neznost
Čas zabíjet (1996)
Emotivni finale drzi film na urovni
Domek z karet (2013) (seriál)
Radost sledovat mentora v akci, vysoka skola herectvi, vysoka uroven serialu, ovsem na druhou stranu mam obavu z nastolene gradace (ktera zatim pohladi) a i diky tomu jeste vetsi obavy z dalsi serie. Jen pro ty obavy nechavam trpytit posledni hvezdu prozatim v supliku...rad ji vytahnu, ale neverim tomu. Ukazkove nastavena druha tvar despoticky chaotickemu Homelandu, byt se jedna o zcela odlisne kusy
Magnolia (1999)
Nezavisly klenot bez ktereho se neda zit
Avatar (2009)
Tolik krasy a hlouposti, ze uz to nechci videt znovu, ale probudit se uprostred