Poslední recenze (51)
Mars Express (2023)
Fakt povedené francouzské animované scifi. Jen scénář trochu hapruje (no holt Francouzi): hlavní postavy vlastně skoro nemaj žádnej vliv na pointu filmu, všechno jen komplikujou a defakto se skoro nedaj ani považovat za kladný hrdiny, i když se o to usilovně celou dobu snažej. Kromě lehce nedotaženýho scénáře, je to ok.
Invalida (2023)
Bylo by to na čtyři hvězdy, ale pátou dávám, že Rytmus dostane naprdel :) .
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Kupodivu pro mě nejlepší díl Hunger Games. Postavy mají vývoj konečně, není to jen pohádka. Kdyby nebylo Jennifer Lawrence, tak by mně přidaly vlastně úplně zbytečný.