Recenze (51)
Mars Express (2023)
Fakt povedené francouzské animované scifi. Jen scénář trochu hapruje (no holt Francouzi): hlavní postavy vlastně skoro nemaj žádnej vliv na pointu filmu, všechno jen komplikujou a defakto se skoro nedaj ani považovat za kladný hrdiny, i když se o to usilovně celou dobu snažej. Kromě lehce nedotaženýho scénáře, je to ok.
Invalida (2023)
Bylo by to na čtyři hvězdy, ale pátou dávám, že Rytmus dostane naprdel :) .
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Kupodivu pro mě nejlepší díl Hunger Games. Postavy mají vývoj konečně, není to jen pohádka. Kdyby nebylo Jennifer Lawrence, tak by mně přidaly vlastně úplně zbytečný.
Bod obnovy (2023)
Všechno i obsazení bylo fajn obsazení (až na Dobrýho - tomu to moc nesedlo), kamera, příběh, výprava, ale ten scénář byl jak od devítiletýho filmovýho nadšence.
Nesmrtelní (2023)
Přijemná stylizovaná scifi klubovka. Hezký holky taky :) . DJ Muggs muzika...fajn
Temná hvězda (1974)
Nízkorozpočtová paráda :)
Tři tisíce let touhy (2022)
Jsou tam silný momenty, ale ten konec je tak pitomě plochej...škoda, že zajímavej scénář i celkem solidní režie jsou ke konci tak odfláklý, že Idris Elba i Tilda Swinton potom vypadaj občas jako přehrávající amatéři - a to je dost těžký u nich. Fakt tomu nerozumím, proč to ke konci tak zahodili. Ale v principu to byl ještě celkem fajn film.
Donšajni (2013)
Divadlo na divadle (nebo divadlo na opeře) v odlehčeném italském formátu, který u nás není moc populární. Příjemné to bylo. Čtvrtou hvězdu dávám natruc zdejším zbytečně nízkým hodnocením.
Hotel Artemis (2018)
Kupodivu lehce noir alternativní záležitost, která má několik kinematograficky naprosto úžasnejch momentů nedohledatelnejch ve velkorozpočtovejch, byť povedenejch, ale zbytečně automaticky přijímanejch filmech. Má to hlavu a patu, dobrou kameru a herecký výkony sou prostě skvělý. To malý hodnocení je způsobený rozmazlenou znuděností, tím pádem lenivý přezíráním, kvalitního bijáku. Chápu, že John Wick je skvělej, ale tohle je úplně jinači stvoření.
Titan (2021)
eeee? dvě za dobrou kameru a efekty, ale francouzskej princip, že idea má větší hodnotu než zpracování, mě vytáčí v mnoha filmech