Oblíbené filmy (10)
Mrtvý muž (1995)
Spalovač mrtvol (1968)
Byl jsem při tom (1979)
Lost Highway (1997)
Bubák Bubby (1993)
Harold a Maude (1971)
Horší už to nebude (2006)
Barry Lyndon (1975)
Esteticky nadherné dielo ktoré aj napriek 185minutovej stopáži vôbec nenudilo. Každá scéna malebne skvostná, do detailu presná. Kostými, perfektne naaranžované interiéry, krásne exteriéry a hudba presne vystihli historickosť a atmosféru doby + zaujímavaá dejová zápletka naratívne podmienená sarkazmom vo mne zanechali nezabudnuteľný estetický filmový zážitok