Recenze (170)
William a Kate (2011) (TV film)
Výběr herců byl neštastný, nejvíce mě pobavil bouřlivák princ Harry který vypadal jako by ho zrovna pustili z kláštera kde ho zneužívaly jeptišky proti jeho vůli. Jinak dost smyšlených fakt a děsivý scénář, ale na druhou stranu jsem se celkem bavil, ale určitě nesmíte připouštět, že by to mělo co dělat se skutečností.
Warrior (2011)
Výborné! Nepochybně nejlepší film o mlácení se hlava nehlava... Tom Hardy svým trapézovým svalstbem dohnal mé myšlenky ke stavu silné kritiky mé postavy. Herecké výkoný skvělé, akce dokonalá a konečně neamerický sračkující závěr.
Moneyball (2011)
Nádherně zpracovaný snímek, který si ode mne zaslouží nejvyšší hodnocení! Brad Pitt je ve vážnějších rolích skvělej a tahle "chlapáckofrajerská" póza mu sedne jak ulitá. Jonah Hill ztvárnil pro mě nejpřijemnější postavu filmu- role inteligentních a společností zavrhnutých lidí mám hrozně rád. Celý film podtrhla píseň The Show by Kerris Dorsey, která je překrásná a já bych ji z fleku dal Oscara!..... Amazing... nemám slov!
Nesvatbovi (2005)
Začátek velmi slibný, vtipný a poutavý.. později se dostáváme do nudných a nedotažených pasáží, přesto ve svém žánru je to výborný film. Rachel McAdams je moje favoritka takže nemohu z principu dát nízké hodnocení.
King Kong (2005)
Pro mne naprosto dokonalé ztvárnění lásky mezi člověkem a zvířetem. (otázka zda člověk pocituje jen soucit..) Naomi Watts je jedna z nejkrásnějších hereček co znám a díky Jacksonovi její krása razila z plátna jako Michelangelův obrázek. Nemám problém vydžet u filmu 200 minut, protože když jej točí mistr Peter mám o zábavu postaráno. Dokonalé obrazy a barevná vyváženost mě naprosto nadchla. Líbilo se mi zkrácení pasáže kdy Kong Na Empiru trpí (starší snímky se v tomto naprosto vyžívaly)... Nelituju vysokého hodnocení! Pokuď Kong tak jedině tento...
Requiem za sen (2000)
Rozhodně se nejedná o šálek mého čaje, protože jsem se u tohoto snímku cítil opravdu nepříjemně.. ano jedná se o náročný film díky svému tématu, ale vadilo něco víc nevím o co přesně jde.. Hudba je naprosto dokonalá, ale celkový dojem byl slabý.
Vratné lahve (2007)
Svěrák st. i jeho syn mě dokáží dostat do stavu totálně bláhového optimismu. Celý film je milý a krásně si pohrává s láskou starších lidí. Dialogy opět naprosto dokonalé a hřející u srdce.. tady není o čem diskutovat a Svěrákům dávám 95%
Mezi zdmi (2008)
Nemůžu nedat plný počet! Snímek zobrazující čistou realitu nejen na francouzských školách. Trest za nekázeň a zda si z toho veme hříšník ponaučení- to je velká neznámá. Nikdo neví jak to řešit a mnohdy se v diskuzi na toto téma dostaneme do slepé uličky! Jakožto vrstevním generace "spratků" s neústou ke vzdělanějším lidem nebo chceme-li k lidem co něco dokázali, si tento snímek opravdu považuji a všem vřele doporučuji... 100%
O.C. (2003) (seriál)
Nemůžeme čekat, že u filmů pro pubertální děti pochytíme nějakou moudrou myšlenku. Já se na tyto seriály koukám abych si odpočinul a nepřemýšlel... kouknu se na krásný kočky a sem tam pochytím slušný soundtrack. Celkově jde v těchto seriálech o ho*no, ale o to přesně se mi jedná!... Zhlédnuta 1. série 65%
A.I. Umělá inteligence (2001)
Toto psychologické sci-fi drama je geniální. Rozebrat tak složitou myšlenku- hranici lásky a závislostí - umí jenom mistr Spielberg. Mám dojem, že Steven šel do tohoto snímku s vědomím díváka odrovnat. Film se poněkud natahuje, ale což vo to.. když se objeví na plátně Jude Law jako dokonalý svůdník nudit se rozhodněte nebudete. Člověk se u tohoto filmu musí hlouběji zamyslet nad významem života a věčnosti, chamtivosti, nezodpovědnosti, nevinnosti a hlavně nad láskou. Steven mě dokázal dostat do kouta mysli a já mu za to děkuji... film má ode mě 90%