Recenze (340)
Tajná minulost (2016) (TV film)
Do rána o tom filmu nebudu vědět.
Mamka a taťka (2017)
Nedokoukáno. To nešlo. Kriste.
Hráči se smrtí (2017)
Chvilkami velmi nadprůměrný film, chvilkami film "Děláš si prdel!?" Absolutně nesrovnatelné s originálem. Nedá se to nazvat ani remakem, jen inspirací na děj, ale právě díky tomu do toho mohli dát autoři víc.
Dva z Queensu (1998) (seriál)
Ona je fakt hrozná píča.
Hořkých sedmnáct (2016)
Úžasný od začátku, až do konce!
Šílenství Debory Loganové (2014)
Spíš otravné, než přínosné. Kamera žádná sláva teda.
Prostě dokonalá (2017)
Nevím no. Ještě nedávno jsem měla 90 kilo, ale i přes to nesnáším tlustý lidi. Jsou trapní, jejich pohyby jsou trapné, jejich humor je trapný. Prostě to v sobě mám. A Irene byla teda úplná kráva, její matka taky, ty dva šmejdi to hráli taky trapně. Celý to bylo fakt trapný.
The Vatican Tapes (2015)
Tohle bylo beznadějně nepřesvědčivé...
Tomb Raider (2018)
Naprosté překvapení. Mladá, zranitelná drsňačka předčila mé očekávání. Bylo to lidské, poutavé, napínavé, plné extáze. Moc pěkné.
Devil Seed (2012)
Tohle bylo fakt trapné. Od začátku, až do konce.