Oblíbené filmy (8)
Hvězdný prach (2007)
Tak to jsem nečekal. Respektive nic jsem od toho nečekal a víc jsem se mýlit nemohl. Vynikající. Až to vstřebám, snad dopíšu víc.
Forrest Gump (1994)
Znovu jsem si o víkendu připomenul, jak strašně mám tenhle film rád. Dokonalý ve všech směrech.
Nekonečný příběh (1984)
Bylo mi pět, když Wolfgang natočil tuhle nádhernou fantazii. Nevzpomínám si, kolik mi bylo, když jsem film viděl poprvé, ale dobře si pamatuju, že pro mě na hodinu a půl přestal existovat okolní svět a ještě dlouho po skončení Příběhu, jsem ho nedokázal dostat z hlavy a na to se nezapomíná. A mimochodem jsem se zamiloval do královny. :D
Kick-Ass (2010)
Jeden ze tří nejlepších filmů loňskýho roku v mým žebříčku. Prostě nářez. *****
Drive (2011)
Naprosto geniální. Promyšlený záběry, skvělá atmosféra, vynikající hudba.... Jeden z filmů, kterým bych dal šest, kdyby to šlo.
Netvor (1996)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nestává se mi tak často, že bych měl při sledování filmu slzy v očích. Já to asi nedokážu slovy popsat, ale naprosto mě ten film dostal. Tohle by měli vidět všichni. Nádhera.