Recenze (146)
Všechno nebo nic (2017)
Asi mi dnes něco spadlo na hlavu ale mě to dnes docela sedlo. Možná je to taky tím že jsem před filmem viděl Manžela na hodinu který mě vůbec nebavil. Ale na Táňu se mi super koukalo proto takové hodnocení.
Tomorrow Will Be Better (2012)
Mě to moc bavilo. vidět dokument můžete zde: https://www.youtube.com/watch?v=9ohF6WxbTgY
Arrow (2012) (seriál)
Hodnoceno po vidění 4. serií. Je to dobré ale baví mě to o trošičku méně než Flah kterému sem dal po 2 sériích 4* proto pro arrowa krásné 3*
Malý princ (2015)
Krásné mě se to moc líbilo. Myslím že malý pric může žít hrdě dál. Knížku snad četl téměř každý. ale je jasné že film nkdy nemůže dostatečně překonat knihu. Film se také kinhy tolik nedrží. Ale dá se pochopit že Malého prince vidí každý jinak a výklad je poté tak jiný. Mě se Osbornovo pojetí líbí. 5*
Rapl (2016) (seriál)
Hodnoceno po všech 13. epizodách 1. Serie a moc se těším na další. Zase jednou důkaz že to i v ČR jde udělat dobře a poutavě.
Kosmo (2016) (seriál)
Viděl jsem všech 5 epizod ano má to mouchy ale dlouho tu nic takového nebylo. A na mě to stačilo.
Demolice (2015)
věšina tu píše o originálním dramatu. Já to v tom prostě nevidím. Přišlo mi o nudné a hloupé. Já tu hloupku v tom asi nevidím proto to slabé hodnocení
Poldův švagr (2016)
měl jsem asi slabší chvíli ale já se bavil :)
Goldfinger (1964)
Od Goldfingera se začíná psát zlatá éra Bondovek která zdárně trvá dodnes. Hamilton ukázal směr který funguje !
Turbo (2013)
Děj nepřekvapí. Ale super se po bavíte a mě to pohladilo na duši