Poslední recenze (36)
Belfast (2021)
Mám dojem, že film natočili jen s raným nástřelem scénáře. Většina postav nemá svůj účel, vazby, nic. Zejména Ma, která je tvrdohlavě odmítá se odstěhovat, přestože očividně v Belfastu nemá nikoho. Jen jedna náhodná známá, a ta ji přesvědčuje o opaku. Vlastně si nepamatuju, že by kdo kdy promluvil se starším bratrem. Válčící strany se mezi sebou nepotkají. Koncem filmu doslova desítky lidí uprostřed razie všeho nechají, aby mohli pozorně a potichu vyslechnout rozhovor s otcem hlavní postavy. Historickými reáliemi se film nezabývá ani chvíli.
Catwoman: Hunted (2022)
Catwoman se nikdy nedostane dobré adaptace, když ji pokaždé bude režírovat puberťák. Jazz hudební doprovod je úžasný v tom, že umí minout každou notu. Animace se tentokrát silně kloní k anime, ale nejspíš jen proto, že je to levnější a rychlejší. Opravdu bída. Ale boobies jsou fajn.
Barák (2022)
Trojnásobná ztráta času. Vizuálně kopíruje artové filmy, které nepotřebují kopírovat. Příběhově neříká nic, zato třikrát dokola. Snímek má za cíl vyvolat depresivní náladu a jde k tomu nejjednodušší cestou. Cílová skupina už viděla lepší.