Recenze (6)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Je to pecka, Marvel opět nezklamal.
Matrix Resurrections (2021)
Naštěstí jsem se zařadil mezi ty, které film potěšil. Matrix vzkříšen.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tohle jsem chtěl vždy vidět. Díky.
Modřiny (2020)
Až na ten lesbickej úlet celkem dívatelnej film. Halle Berry v top formě.
Kate (2021)
Slušný nářez, tohle mě bavilo. Trošku mě rušila ta holčička. Příběh byl jasně daný. Zajímal by mě ten koktejl co si Kate nechala namíchat. V pondělí před prací bych ho jistě využil.
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Velice napínavý a dramatický seriál, u kterého se rychle chcete dozvědět kdo je A a nebo AD. Tento seriál jsem si velice oblíbila.