Poslední recenze (7)
Constantine (2005)
Opravdu, ale opravdu nemám ráda filmy podobného stylu jako je Constantine. Snaha o nadhled, patetičnost, mrazivost...
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Skvělé, ale u Vraždy v salónním coupé jsem se nasmála o něco víc.
Moje Praha (2002)
Milá exkurze po prvorepublikových kavárnách. jak ráda bych poznala tu atmosféru Lucerny či Slavie!