Recenze (220)
Agentura Jasno (2006) (seriál)
Agentura Jasno mě opravdu baví. Má svůj vlastní styl humoru, který je sice založený na nevyspělosti hlavního hrdiny, ale poddaný pěkně hřejivě a od srdce se zasměji při každém díle. Dulé Hill se mi výrazně líbí víc než James Roday! Přesto by se mi příčilo dát víc než tři hvězdičky. Hudební podklad fajn, ale - není to úplně ono. Nějak mám pocit, že dokážu předvídat téměř každou vteřinu seriálu. Páni, nemám schopnosti jako Shawn? Asi si taky založím agenturu.
Kosmetička a zvíře (1997)
Film na sobotní odpoledne, když je venku škaredě a vy máte chuť pustit si něco stupidního a milého zároveň. Líbí se mi Timothy Dalton.
Obchodník se smrtí (2005)
Přes ožehavé téma, pořád aktuální, o kterém film vypráví jsem z něj měla příjemný lehký pocit v hrudi. Cage, Hawke, Leto - ti mi k tomu pomohli. Pěkná herecká podívaná. Skvěle natočení a s pasující hudbou. Příběh, scénář - pro mě pěti hvězdičková podívaná. (Ethana mám moc ráda..to jeho charisma)
Lekce neslušného chování (2008)
Milé britské překvapení plné britského humoru a britských herců. Colin Firth je samozřejmě neodolatelný i ve své "buranské" podobě, Jessica Biel je herecké překvapení - stejně tak Ben Barnes. Příjemná komedie u níž jsou krásně exteriéry a pozadí doladěné jazzíkem, který dokresluje dobu po válce. Opravdu jemně britské. Tak to mám ráda.
Ledově ostří (2007)
Za poslední roky nejlepší komedie/parodie! Smíchy jsem ronila slzy. Prostě dokonalé gagy, scény, herci - a všechno. Scéna s Marylin a Kenedym mě dostala. Will Ferrell a Jon Heder rulezzz!
Prci, prci, prcičky (1999)
Film o sexu, s pár dobrými hláškami a situacemi, ale nic dobrého - ani na oddych ani na přemýšlení, ani nijak zvlášť na zasmání. Jestli nám ve filmovém průmyslu něco chybělo, určitě to nebylo vidět Jasona Biggse jak si to rozdává s koláčem.
Kancelářská krysa (1995) (seriál)
Všichni jsou tam otravní, ale vtipy jsou vkusné. Což se opravdu nedá říct o hercích!
Deník princezny (2001)
Hloupoučký teen-film, která z dívek by nechtěla být princezna? Jenže to je největší plus, to že nemusíte přemýšlet, jen se koukáte na obrazovku a bavíte se, jak někdo ksakru mohl natočit tohle? Pak to uběhne a vy zjistíte, že je to tak hloupoučké a vy jste přežili, zabavili se a nezranili se. Ano, opravdu vám to nic nenabízí kromě skvělé Anne a lepší Julie, ale pro oddych - dobrý páteční film.
Zakletá Ella (2004)
Příjemná pohádková komedie s Anne Hathaway, výbornou a ještě příjemnější herečkou. Hudba taky milá, a i když to není "dokonalý" film a ani vám nepředá nic zajímavého určitě se na něj dá dívat. Máte po tom takový horký pocit v hrudi.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Seriál nemá hlavu ani patu. Všechny díly jsou stejné (jsou tam dobré gagy -> poměr 1díl z 20) Začne seriál, přijde Coudy a dělá debila. Ta blonďatá šprtka Deina si z něho udělá legraci..hahaha (abychom věděli kdy se máme zasmát)...Někdo z ostatních harantů něco vyvede... Suzanne Somers otevře ústa, ale je to v pohodě řekne: "Franku!" a pak se ani nenadějete a už se zase všichni objímají na pohovce a cucají si palečky..protože jsou správná americká rodinka!