Oblíbení režiséři (8)
Neznám nikoho,komu by se nelíbila Láska nebeská.
Tmavomodrý svět, Vratné lahve - on je podle mě prostě lepší než Hřebejk.
Jeho filmy jsou jak jeden velký obraz. Dá se na ně koukat už jenom z estetického hlediska, i kdyby stála dějová linka za nic, což ani náhodou nestojí. A hlavně natočil Střihorukého Edwarda, film, který mě jako malou holku dokázal rozbrečet na dalších pět hodin.
Operace Silver A - hodně hodně silný film.
Natočil můj milovaný Titanic, díky němu vím, jak má vypadat kluk mých snů - jako Jack .:)
Existuje jen pár filmů, s jejichž hrdinkami se dokážu naprosto ztotožnit, hned dva z nich natočil Adrian Lyne. Je to Neslušný návrh a Nevěrná. Přijde mi to prostě jenom zajímavé.
Knoflíkáři - film s nejtypičtější českou scénou ve fialových elasťácích.
Woody Allen
Nejlepší filmy:
Láska a smrt (1975)
Annie Hallová (1977)
Hana a její sestry (1986)