Recenze (52)
Padesát odstínů šedi (2015)
Sice 2 hvězdy ale film to není vyloženě špatný. Jen děj je dosti plitký.
Pelíšky (1999)
Vrchol české kinematografie.
Pánská jízda (2004)
Za výkon Vetchého a Dejdara 2 hvězdy.
Přátelé (1994) (seriál)
Moc moc průměrný seriál a moc moc přeceňovaný seriál.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
"Tohle prohnilý město, poskvrní každýho,,
Nebezpečné hry (1998)
Kdyby se zvraty v tomhle filmu nejevily tak lacině a nebyli by "podávány za studena", dal bych možná i 5 hvězdiček. V tomhle filmu dřímal potenciál ale něco se uprostřed toho pokazilo.
Comeback (2008) (seriál)
Jednoznačně vrchol české seriálové scény ... Nebýt horší 2 série určitě bych dal 5 hvězdiček. Matonoha v roli Tomáše Pacovského na vrcholu a o Dejdarovi ani nemluvě.
Gravitace (2013)
Prozatím nejlepší 3D film co jsem měl možnost vidět. IMPOZANTNÍ ! (zhlédnuto na 3D TV LG)
Deník nymfomanky (2008)
'Recenze' od uživatele Subjektiv je ta nejnápaditější a nejvýstižnější jakou jsem měl za celý svůj život možnost číst :D
Perníkový táta (2008) (seriál)
1.série - 100 % 2.série - 100 % 3.série - 90 % 4 - série - 80 % 5.série - 110%