Recenze (7)
Síla psa (2021)
Děsná nuda s překrásnými záběry krajiny amerického západu. Děj se ale hrozně vleče, kromě Phila a Petera jsem ostatním postavám nevěřil ani nos mezi očima. Některé scény mi nedávaly smysl. Až ke konci je příběh trochu napínavý ale chybělo mi nějaké emotivní vyvrcholení. Všichni o tomhle filmu mluvili v superlativech, ale za mě tam není nic co by stálo za povšimnutí.
Smrt na Nilu (2022)
Krásná atmosféra, napětí, hezký holky, elegantní pánové a k tomu všemu jazz. Příběh funguje zejména díky mistrovství Agaty Christie. Jen mi občas přišlo že na některých záběrech bylo až moc poznat, jak jsou klicovane v postprodukci na zelené plátno
Paříž, 13. obvod (2021)
Nuda nad nudu. Zbytečně moc sexu. Hlavní postavy mě vůbec nezajímaly. Jedna hvězda je za pár náznaků vtipů a za pařížské kulisy.
Sváteční rande (2020)
Proč jsou tyhle romantický komedie už spoustu let pořád stejný? Jednou se to odehrává v supermarketu, jednou na letišti, jednou na Novém Zélandu, jednou v zimě, jednou v létě....ale je to pořád to samé se stejnými postavami, stejný příběh. Kde je nějaká inovace? U tohoto filmu stačí shlédnout prvních 10 minut a všechno je jasný. Nuda v Chicagu. Jedná hvězda za večírky a vánoční svetry.
Král (2019)
Skvělý herecký výkon mladého krále i francouzského prince.
S láskou, Rosie (2014)
Jednoducha a predvidatelna romanticka story. Dobry pro vecer se slečnou.
Pohádky pro Emu (2016)
Trochu jako Kolja. Ale nemelo to takovou lehkost a styl.