Recenze (370)
Modrý blesk (1999)
Jeden z mála filmů, kde je Martin Lawrence celkem stravitelný.
Rock & Rule (1983)
Skvělá muzika Lou Reeda, Iggyho Popa v obyčejném animáku, průměrnýho až podprůměrnýho režiséra, kterej má na rok vzniku krásnou animaci, ale mohl by se taky zaměřit na scénář.
Šerifové (1998)
Největší neherec a prdelní xindl jako Wesley Snipes zaručuje blbost. Chudák Downey jr., že se objevil v tomto patoku, nejspíš tehdy ještě potřeboval prachy na kouzelný bílý prášek.
Nespoutaný Django (2012)
Hudba, herecký výkony,jen ten Jaime Fox mi přišel trochu umělej, přestřelky, dialogy byly jako vždy výborný. Bohužel forma poráží obsah, který je neskutečně nudný. Já jsem po třech letech Tarrantinovi pauzy čekal velkej comeback a parádní western. Hanební Pancharti na divokým západě se hold nekonali.
Sedm psychopatů (2012)
Originální film, skvělé dialogy dobře vybraná hudba. McDonagh mě jako režisér a scénárista velice zaujal i svými předešlými výtvory. V Bruggách naprosto geniální, Pomáhat a chránit bylo dost slušný. Těžko se ale dají Bruggy srovnávat se sedmi psychopaty, protože filmy si nejsou v ničem podobné, dokonce ani v černém humoru. Pro mě rozhodně za tu originalitu, naprostými nečekanými zvraty a skvělým Samem Rockwellem, který i ve vedlejších rolích přehrává ty hlavní a pro svýho kámoše by sejmul i vlastní holku. A rozhodně bych nesrovnával McDonagha s Tarrantinem. Oba mám rád, ale nemyslím, že by si McDonagh nějak hrál na Tarrantina. Má vlastní styl a toho se drží.
Nic nás nerozdělí (2012)
Těžké rozhodování mezi 4mi a 5ti *. Začátek byl fakt parádní. To Tsunami! Nemohl jsem skoro uvěřit jakej náboj měly ty scénky s povodní. No, musím se na to podívat ještě někdy. zatím 5*.
Black Books (2000) (seriál)
Geniální nezávislý sitcom s opravdu originálním scénářem. Dylan Moran je skvělý komik v depresích.
Zabiják Joe (2011)
Skvělá černohumorná krimi, kde je jedna postava horší než druhá.McConeghy, jak ho neznám.Hirsch,Hayden Church a Gershon odvádí také bravurně svou práci. Žádné hluché chvilky. Žádné vady na kráse a dobře jsem se bavil. A to si film zachoval vážnou tvář. Zasloužených 5*.
Zlaté oko (1995)
BONDOVKA, jak má být. Co více dodat. Brosnan byl a bude navždy James Bond.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Tento seriál ( narozdíl od krok za krokem, který se mi naprosto hnusí ) je jeden z mála vtipných amerických sitcomů o rodině.