Recenze (208)
Jak ulovit Dr. Lewise (2013)
Velice příjemný a inteligentní film. Jak by řekl klasik, "lidský jako humor Marka Ebena". :)
9. rota (2005)
Sice je to "velkoruské", ale i přes některé tyto momenty je to zajímavý a tak trochu jiný válečný film.
Explicitní důkaz (2001)
Bráno jako součást Pionýrů hororu, tak asi jeden z nejslabších kousků.
Svěrací kazajka (2005)
Pokud ještě naposledy šoupnete do boxu, tak to jistě pochopím... Svým způsobem staré, ale jiné.
Dům 66b (2013) (studentský film)
Vesele morbidní.
Pan Nikdo (2009)
Tak tohle já rád...ještě jsem se ale nerozhodl, kdy si to pustím znovu - nebo nepustím?
300: Vzestup říše (2014)
Bitva u Thermopyl je lepší, alespoň co se týče vtáhnutí do děje, ale druhý díl Vzestup říše mi sednul coby komiksová oddechovka (místy ukecána s divnými dialogy a patosem). Snímek se rozhodně může pyšnit zajímavými efekty, z postav mi ale nikdo "nepřirostl" k srdci. Přesto hodnotím kladně a unaven z celého dne, s oblíbenou dýmkou a pivem, jsem si to užil.
Unplugged: Alice in Chains (1996) (koncert)
Pro mne jeden z nejlepších unplugged koncertů.
Dead Island 2 (2014)
Série Dead Island mě asi nikdy nepřestane bavit a trailer na dvojku dává tušit, že to bude povedené dílo. Musím se tedy přiznat, že jsem dlouho zvažoval, zda ohodnotím trailer na čsfd (asi to tu spíše nemá co dělat), ale jelikož jsem upoutávku viděl a zaujala mne, tak hodnotím.
Vzorný kinematograf Haška Jaroslava (1955)
Haškovské absurdity a postavičky mám rád.