Recenze (208)
Třetí skoba pro Kocoura (1983)
Prostředí "horolezáků", trampů apod. mi nikdy nic neříkalo, ale na druhou stranu jsme měli s klukama klubovnu a podnikali různé výpravy za dobrodružstvím ("My hoši, co spolu chodíme, zažíváme všelijaká dobrodružství!"), takže dobrodružný krimi žánr mě opravdu bavil.
Mandragora (1997)
O Mandragoře jsem dlouho neměl ani tušení, ale dal jsem na doporučení a film shlédl. Je to "jiné", hnusné a těžké - ostatně jako celá atmosféra snímku. Film, který si asi znovu jen tak nepustíte.
Říše vlků (2005)
Neřekl bych vyloženě špatný film - jak se říká: "neurazí, nenadchne". Pamatuji si neurčitou změť akčních scén a písničku k filmu od Skin - Kill everything.
Dobroty (2001) (pořad)
Nic se nezměnilo a jen bych se opakoval (viz komentář k Novotám). Odpad zůstane odpadem.
He-Man and the Masters of the Universe (1983) (seriál)
Tuto barevnou estrádu jsem poprvé zahlédl asi na německém kanálu. Jistě to patří ke komiksové klasice, ale nijak zvlášť mě to nebralo - prostě jsem to "konzumoval".
Le Puits fantastique (1903)
"Studniční bad trip".
Les Trésors de satan (1902)
Začátky jsou těžké, ale v té době to muselo být něco převratného. Dnes s úsměvem řekneme "balet a střih" - více netřeba.
Spin (2005)
Pouštím si takhle hudební klipy na youtube...daft punk, leftfield, faithless...god is a dj, a tak jsem si vzpomněl na tohle video. Stále originální nápad aneb každý dobrý skutek bude po zásluze potrestán (nebo jak říká kolega: "jednou do toho sáhneš a bude se to srát všude").
Inženýrská odysea (1979) (seriál)
Mnoho šedi, tesilu, plášťů a krešlaku - nikdy jsem nechtěl být inženýrem čehokoliv.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Čortův hrad - tam strašá! Vždy se rád znovu podívám na tajemný hrad a všechna ta různá udělátka šíleného vědce Orfanika. Z dětství si vybavuji "strašidelnou scénu" jak Tóma Hluchoněmec (Augustín Kubáň) jede na "motorové koloběžce" na hrad. Dnes s oblibou rád používám hlášku "Bitvu jsem presrál, ale dobro sa vyspál!".