Oblíbené filmy (10)
Posel budoucnosti (1997)
Napsat komentář k Pošťákovi mi dalo opravdu mnoho přemáhání. Jednak proto, že vlastně nevím čím začít a také proto, že jsem se bál popsat můj nejoblíbenější film tak, abych byl opravdu spokojen s výsledkem. Padla tu spousta kritiky na kýčovitost a "američnost" snímku, to nehodlám nikomu vyvracet. Člověk jako já, s oblibou Kevina Costnera, postapokalyptického světa a světa Falloutu, si jednoduše Pošťáka zamiluje právě pro všechno to, co ostatní kritizují. Film vypráví o tom, že lidstvo přes svou zkaženost je schopno se sjednotit a společnými silami bojovat proti zlu a vyhrát - jenže nedělá to typickým sladce-hollywoodským způsobem, to jen z části. Pošťáka jsem viděl stokrát a vždy se mi líbil jako při prvním shlédnutí a nikdy jsem nepřeskočil ani jednu část. Pro mě je to stále nejlepší film, co jsem kdy viděl a asi se to už nezmění.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pulp Fiction je jedním z nejpřeceňovanějších snímků v historii kinematografie a trpí jakousi umělou "kultovností" rozšiřovanou poslední(cca 5 let zpátky) dobou. Proto jsem byl při prvním shlédnutí patřičně zklamán. Jednoduše když vás ze všech stran bombardují skvělá hodnocení, nic není schopno splnit očekávání, co si vyrobíte v hlavě. Spousta lidí jej hodnotí tak kladně prostě proto, že to tak dělají všichni a nezáleží na tom, jestli se jim opravdu líbil nebo ne a to je podle mě špatně. Pulp Fiction je geniálně natočený snímek s netradiční kompozicí příběhu, hvězdným hereckým obsazením a prošpikován brilantními dialogy - proto, pokud se vám nelíbil napoprvé, dejte mu i druhou šanci a vnímejte i srdcem, nejen rozumem a bude se vám líbit víc než cokoliv z tohoto stolení.
Vodní svět (1995)
Není tajemstvím, že mám rád Kevina Costnera a jeho vize postapokalyptického světa. Je sice pravda, že "Vodní svět" mi přímo nepadl do noty tak, jako vyprahlé pouště a zalesněná údolí Pošťáka, ovšem ve výsledu jsem se i tak královsky bavil a plnými doušky vychutnával dobrodružství jednoho mutanta, ženštiny a děcka s mapou na zádech.
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Znáte ten druh filmů po jejichž shlédnutí cítíte potřebu si jít šlehnout? Tento je definitivně jedním z nich P.S. Doporučuji přečíst si i knihu nebo klidně všechny, co Hunter S. Thompson napsal
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
60 sekund (2000)
Nenáročný film s oddychovým scénářem, spoustou krásných bouráků a Nicolasem Cagem. Co víc si přát k zabití nudného večera?