Oblíbené seriály (10)
Stranger Things (2016)
Hra o trůny (2011)
Poslední království (2015)
Vikingové (2013)
Pod černou vlajkou (2014)
Fargo (2014)
Teorie velkého třesku (2007)
Těch pět hvězd je hlavně za první dvě série. Ty neměli chybu (to se člověk musel lámat smíchy 23 min v kuse) + hodně vtipných hlášek a náražek na oblíbené filmy a komiksy. Ve třetí sérce už jsem se u některých dílů i nudil a to v Big Bangu fakt není zvykem .... No a ve čvrtej naše partička nerdů strácela vtipnost na plné čáře. Připadalo mě to jako by už tvůrcům docházela fantazie .