Poslední recenze (9)
Pět nocí u Freddyho (2023)
Tento film je divný. Už len určiť jeho žáner je náročné. Nazvime to family friendly horror. O akýchkoľvek jeho kvalitách sa dá prinajmenšom pochybovať (logiku v tomto filme nehľadajte) no aj tak ma film v podstate bavil. Môžu za to asi najmä herci, ktorí mi prišli sympatickí. Verím, že už pozajtra si na nič z tohto filmu nebudem pamätať.
Stvořitel (2023)
Musím povedať, že tak zbytočný film som už dávno nevidel. Toto sci-fi dokopy neprinesie nič nové. Snáď len dve scény sú tu zaujímavé a originálne (pes s granátom a behajúce bomby) zvyšok je jedno klišé za druhým. Až má človek pocit, že tento príbeh nie len že je o AI, ale že to AI aj písalo. A keď sme pri tej AI, dej sa odohráva cca o 50 rokov neskôr, no ich robotika a AI je tak zbytočná a nepoužiteľná, že by sa lepšie zaobišli bez nej. 2 hviezdičky len za dobrý vizuál a sympatických hercov.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Po dlhom čase kvalitná humorná fantasy, ktorá prenáša ducha obľúbenej spoločenskej hry na plátno. Tento film boduje vo všetkom. Scenár, hudba, herci a hlavne humor, ktorý je správne ostrý a absurdný ako sa na DnD kampaň patrí. Na niektorých scénach sa smejem ešte hodiny po odchode z kina 9/10.