Poslední recenze (5)
Godzilla (2014)
Bože co to je za hruzu? absolutně nevyužitý potenciál, Herci tam ve finále ani nemuseli být ... zmatenej děj, hruza děs....Za mě teda Odpad ožná to balancovalo mezi Odpadem a 1 hvězdou.....
Argo (2012)
Našponovanej až do poslední chvíle, kdy se letadlo odlepilo od země. Parádní Filmek, který ještě podtrhuje fakt, že šlo o skutečnou událost. 5/5.Argo - Naser si!
Nespoutaný Django (2012)
Tak jsem konečně zkouknul, opěvovaného Djanga, kdy všichni v okolí neskrývali své nadšení a doporučení. Hm.. Nevím dalo by se to zkrátit o Hodinu - nejlepší scéna Ku-klux-klan a jejich trable s dírama v pytlích vyvrcholením nasraného manžela, jehož manželka se " srala " celej den s šitím pytlů. Dále nesmím zapomenout na Německého Lovce lidí, jenž se dokázal vždy ze všeho brilantě vykecat. Nicméne mě ten film jinak až tak nenadchnul, abych si ztoho sednul naprdel jako 1/2 planety. 3 hodiny si zaslouží nějaký jiný film, . Tarantina jsem nikdy moc extra nemusel - Jediný PF od něj beru jinak všechno je pro mě odpad. za mě dávám 3 *