Oblíbené filmy (10)
Sedm (1995)
Len malo z filmov vo vas nieco zanecha - tento pocit absolutnej beznadeje. 5 hviezdiciek je malo...
Old Boy (2003)
Requiem za sen (2000)
wooooooooooooooooooooow, keby ze som pesimista, tak sa asi zabijem........film, ktory ma po formalnej aj obsahovej stranke uplne uchvatil a dostal do takej nalady, ze asi sa nenajde depokoidnejsi film......
Kmotr (1972)
Psycho (1960)
to sa neda popisat.... zaverecny monolog Perkinsa povazujem za najgenialnejsi herecky vykon aky som kedy videl...