Poslední recenze (23)
Wonka (2023)
Pár zajimavých momentů a slušný Hugh Grant jako Umpa Lumpa neospravedlní tuhle zbytečnou adaptaci.
Renfield (2023)
Zábavná ujetá blbina :) Nebýt otravné Awkwafiny možná by to bylo i za 4*
Matrix Resurrections (2021)
Slabá parodie na původní trilogii...