Recenze (66)
Hannibal - Zrození (2007)
Nápad má velký potenciál, ale je docela škoda, že hlavní postavu představuje herec tak odlišný od Hoppkinse, zbytečná mi pak taky přišla zápletka s tetou (+ proč to musela být asiatka?). Když ale pominu tyto dvě věci, tak se mi film líbil (i když doufám, že v budoucnu někdo toto téma zpracuje lépe).
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Oproti "jedničce" to pěkně odsýpá a po konci filmu mi ani nepřišlo, že jsem v kině seděl takovou dobu... jen mne tam pořád trochu štvou ty animace a teď i Legolas, který v klidu hází s asi tak dvakrát tak těžkym Azogem o zeď...
Pod kupolí (2013) (seriál)
Zpočátku mne seriál příliš nebavil, postupně si mne ale získal a držel/drží mne v napětí - dostal mne také k tomu, abych si přečetl knihu (která se naštěstí dost líší, takže se mám stále na co těšit) - ale vzhledem k tomu, že se děj v knize odehrává mnohem rychleji doufám, že druhou sérii nezmrší, protože si zatím nedovedu představit, kde vezmou tolik děje k naplnění celé série. (na prvním dílu by se ale měl podílet sám S. King, tak doufejme, že k tomu nedojde)
Mama (2013)
Začátek filmu mi přišel slibný, ale postupně jsem byl více a více zklamán... části, ve kterých si účastníci hledají informace na internetu jsou spíše reklamou na Sony VAIO a s postavou marky si tvůrci mohli také více pohrát, takhle vypadá spíše jako pohádková bytost než "zjev" který by měl vzbuzovat hrůzu.
Green Street 3: Rváči nikdy nezlomení (2013)
Filmy z tohoto prostředí mám rád, ale tady se oblíbené prostředí opustilo hodně rychle a přešlo se k zápasům v provizorních klecích. Další ránou je pohádkový konec (vzhledem k tomu, jak se v Anglii hledí na fotbalové násilí). Jako oddechovka to ale jde - taková klasika v sérii GSE.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Na tento film jsem byl hodně natěšený a možná i kvůli tomu jsem následně byl poněkud zklamaný, přijde mi, že film je zbytečně dlouhý a vše se hodně vleče - a k tomu se pak přidalo i pár nepovedených počítačových animací. Celkový požitek z filmu mi ale nakonec zachránil soundtrack, který byl výborný.