Recenze (66)
Balada o smutné trumpetě (2010)
Film jsem si pustil na základě doporučení, očekával jsem horor, ale že se z toho nakonec vyklubala komedie mne vůbec neotrávilo. Obecně mi pak klauni nepřipadají jako vtipné postavy, takže se mi filmové vyobrazení líbilo - to už jsem ale čekal podle traileru - "Because if I weren't a clown, I'd be a murderer" - (který teda film představuje spíš jako horor než jako "zábavnou šílenost", kterou pro mne film skutečně byl)
Interview (2014)
Bez toho "virálu" kolem bych se na Interview nejspíš nepodíval, nakonec to ale pobavilo víc než jsem čekal, jen ta slowmo raketa byla až moc pomalá... Naopak nejvíc asi pobavilo přirovnání k Samovi/Boromirovi: "I don't know who Boromir is" "That's such a Boromir thing to say!"
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
U Bitvy pěti armád se nejvíc z celé trilogie projevuje, že byla chyba rozdělit Hobita na tři části a bez jakéhokoli "úvodu" nás hodí rovnou do akce... navíc jsou některé momenty v bitvě zbytečně natahovány - v obklíčení skřetů dostanou dva trpaslíci určitě prostor pro podání ruky a nějaký ten smalltalk... a těch drobností, které mi byly trnem v oku tam bylo poměrně dost - ale korunku všemu nasazoval Legolas... (přesto ještě zůstávám na třech hvězdách, kvůli soundtracku, Středozemí a několika hercům...)
Hlavně nezávazně (2011)
** asi jen kvůli Natalie :)
Gotham (2014) (seriál)
Zatím obyčejná kriminálka, která těží z prostředí Gothamu. Nápad se mi líbí, ale přijde mi, že potenciál není plně využitý - ten naplňuje zatím jen Oswald (kterého teda v Batmanovi nemůžu vystát, ale tady je prostě skvělý). Po skvělém posledním díle (5. v první sérii) ale začínám doufat ve velké zlepšení. (zatím 3/5)
Constantine (2014) (seriál)
Pilot mne zrovna nepřesvědčil o tom, že seriál bude stát za to, líbilo se mi "temné prostředí", ale samotné vymítání a televizní efekty mne spíš odradili - šanci tomu ještě dám kvůli tomu co se zpracovává, než kvůli tomu jak je to zpracované.
Čtyři slunce (2012)
Mám pocit, že mi z filmu muselo něco utéct... vůbec mne neoslovil a přišel mi dost chaotický...
Thor (2011)
Pár akčních scén na mně působilo trochu nedotaženě a "plastová" zbroj společně s "gumovým" kladivem Thora vypadají příšerně. Kladně ale hodnotím "tajemno" kolem Lokiho, kdy mi pořád není tak nějak jasné, jak to celé vlastně myslel... A samozřejmě také + za Natalie Portman.
Avengers (2012)
Příběh tu sice skoro není, ale to je u tohohle filmu stejně vedlejší. Některé hrdiny od Marvelu zrovna nemusím, jako třeba kapitána Ameriku, ale tady se sešel skvělý mix a vzájemné popichování kapitána a Iron Mana baví... a vše je korunováno nepředvídatelností Hulka.
Mlha (2007)
Možná jsem udělal chybu v tom, že jsem se koukl na film téměř hned po přečtení předlohy, pravděpodobně by ale ani čas nezměnil můj názor, jelikož se mi na filmu nejvíce líbil zrovna od novely odlišný závěr. Povedený závěr byl taky mou odpovědí otázku, kterou jsem si během filmu položil několikrát - proč se ještě koukám? Ale ani dobrý konec mne nenechal zapomenout na předchozí utrpení, takže to na lepší hodnocení nevidím.