Recenze (10 097)
The Antarctic Octopus (2023)
Čínský Asylum se vším všudy. Chobotnice někde na Antarktidě, likviduje partu Číňanů. Po všech směrech mizerné, směšné a neskutečně špatně vypadající. Jako bonus jsou u závěrečných titulků, záběry z natáčení, aby ta celková bizarnost, dostala pomyslnou třešničku na dort.
Gisaengsu: Deo Geurei (2024) (seriál)
Když to připomene videoherního Residenta, je to fajn i zábavný ale v těch pěti hodinách jsou kila zbytečný vaty.
Armáda pěti mužů (1969)
Zábavný zlodějský western z dob, kdy Bud Spencer ještě plnohodnotně nespolupracoval s Terencem Hillem. Milovníci vláčků si zde užijí.
Kafarnaum (2018)
Otevřený pohled na libanonské slumy a jejich obyvatele v tomto případě se primárně zaměřující na jednu místní a poměry bohužel standardní rodinu. Těžká a bohužel zbytečně zdlouhavá podívaná, která dokáže tématem zaujmout ale jako plnohodnotný film, úplně nefunguje a vznikla tam pouze standardní kritika.
Stovky bobrů (2022)
Na pohled ošklivý ale neskutečně našlapaný film, kombinující éru němých grotesek s tím nejlepším od Looney Tunes v gejzíru naprosto šílených a neutuchajících nápadů. Jediné co výsledné podobě škodí je formát celovečerního filmu, protože tohle je ten typ zábavy, která funguje pouze v malých dávkách a divák se ji rychle přejí.
Fallo! (2003)
Tinto Brass byl dobytek a převedení jeho tajných fantazií do filmů, není bohužel nic hezkého ani vzrušivého.
Létání pro začátečníky (2023)
Pokus o přenesení severského humoru pro západní publikum. Neskutečně nudný a nevtipný film.
Stake Land II: The Stakelander (2016)
Po skvělé a svěží jedničce, výrazný propad a z atmoférického hororu, založeném na postavách, vznikla podprůměrná kombinace Walking dead a třetího Mad Maxe.
Ruža pre nevestu (2023) (pořad)
Ultimátní sbírka lidské hlouposti a povrchnosti na jednom místě.
Souputníci (2023) (seriál)
Celou dobu jsem nikomu nic nevěřil a seriál se pro mě stal prakticky nesnesitelným sledem homosexuálního sexu a nudných dialogů.