Recenze (10 080)
Božena (2021) (seriál)
Božena je taková menší seriálová událost v naší malé zemičce, ale pod hypem, který ji doprovázel se skrývá docela plytký příběh o velké Češce, která je zde prezentovaná pouze jako rajda, která žije ve zpackaném manželství. Na dané téma jsem viděl x lepších počinů a výsledný dojem tak zachraňují jen slušní herci a pěkná výprava, která je mírně zazděna tím, že se většina příběhu odehrává v interiérech. Na české poměry rozhodně nadprůměrné dílo, ale žádný trhák se nekoná.
John Stratton: V první linii (2017)
Akčňák, který je na úrovni libovolného dílu Walker Texas Ranger. Je s podivem, že to režíroval Simon West, který nám před lety dal Con Air.
Mayhem (2017)
Hodně podobné jako Experiment Belko. Jen o něco svižnější a krvavější.
Hannibal (2013) (seriál)
Seriál, který je po celou dobu na rozmezí mezi snem a realitou a ani hrdinové ani divák občas neví co je vlastně pravda. I samotné vraždy a vyšetřování jsou na hony vzdálené realitě. Proto seriálový Hannibal není žádnou několikadílnou verzí kultovního Mlčení jehňátek. Ani hrdinové a už vůbec ne ústřední Hannibal Lecter nejsou tím, co by divák očekával a proto může být pro mnohé diváky tento seriál nestravitelný a já to plně chápu. Mé 4* jsou hodně odřené, ale já se docela bavil. Mám spoustu výhrad k tomu, jak se zde pracuje se známými postavami a hlavně Hannibal rozbíjí vše, co jsme si o něm doposud mysleli a jak nám byl prezentovaný, ale minimálně po vizuální stránce je Hannibal fascinující, hlavně vzhledem zobrazování krve a násilí.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
Jeden z nejlepších sitcomů. Vtipné i dojemné a s nezapomenutelnými postavami.
Ajťáci - Italština pro začátečníky (2010) (epizoda)
Absolutně nejlepší díl.
Ajťáci - Série 4 (2010) (série)
Nezapomenu na díl o požáru v aquaparku při vystoupení lachtanů.
Jak sbalit milionáře (2019)
Takovy ten film, který je nejen špatný ale i morálně závadný. Celý film máme fandit čubce, které jde o prachy!! Ale jděte...
Hannibal - Série 3 (2015) (série)
Půlka je filmový Hannibal v seriálové podobě a druhá půlka Červený drak. Jelikož jsem oba celoveceraky viděl, seriál mě neměl čím překvapit, ani jiným využitím některých postav, jako tomu bylo v předešlých epizodách.
Ray Donovan - Série 1 (2013) (série)
Na Raye jsem se po přečtení synopse dost těšil a první díl mě navnadil přesně na to co jsem od seriálu očekával. Bohužel postupem času je to spíše dost temné rodinné drama o nepěkné minulosti jedné ne zrovna ideální rodiny a očekáváné téma se nedostává. Naštěstí jsou zde výborní herci a ke konci to docela přitvrdí. Určitě zkusím další sérii, ale na komplet to zatím nevidím.