Recenze (33)
Ti z Labského údolí (2013)
Ten dokument by možná byl dobrý, kdyby si tam neprotiřečil. Nechápu jak doopravdy velkou úctu mají aktéři k přírodě a lezení na písku, když to pak všechno oplácají magnésiem. Hnus na to koukat.
Ikarův pád (1977) (TV film)
Bezkonkurenční.... Dlouho jsem o tom filmu věděl, ale kouknul jsem se, až když jsem zjistil, že hlavní postava se jmenuje stejně jako já.
Volný pád (1993)
Jdu domů!
Hledá se prezident (2013)
Pokud to chcete videt, bezte na to do kina. Ne, ze by to byla pecka, ale kdyz se s vama bude smat zbytek salu, tak to bude lepsi zazitek. Prvni pulka je skvela groteska. Druha taky, ale spis smutnejsiho razu. Kazdopadne smat se bylo cemu, i kdyz dokument postrada tu investigativnost, jakou byste u nej hledali. Taky nevim, zda atmosfera, kterou jsem na premiere zazil, nebyla umocnena tim, ze v sale byli pritomni lide, kteri se ve volebnich tymech pohybovali, coz jsem byl de facto i ja. Co scena, to smich z jine casti salu. Jenom Fisherovi a Bobo se asi smali vsichni. 50%
Dva nula (2012)
Já se nasmál jako nikdy.... hvězda dolů za dlouhou stopáž.. Mohlo to být přesně 90 minut jako má zápas a bylo by to akorát..
Ulice (2005) (seriál)
Opět dávám jednu hvězdičku za to, že tento seriál dal hodně lidem práci.
Atlas mraků (2012)
Pěkné. Škoda, že postavy a propojení nejdou více zvýraznit. Jizva ve tvaru kometky pomohla, ale to bylo v celém filmu asi nejsilnější z vodítek. Možná jsem při prvním shlédnutí nedával n tyto věci pozor, takže Altas mraků je pro mě filmem, na který se budu tšit, až ho budou dávat v televizi a projedu si příběh znovu. A to se u filmů, které mají skoro tři hodiny zas tak často nestává. Rada pro všechny: koukejte na film střízliví a snažte se za každých okolností udržet pozornost!
Nebeští jezdci (1968)
Lepší tři hvězdy za to, jak si fimaři dovedli při natáčení poradit jenom s jedním letadlem a to ještě sovětské výroby.. Využití válečných záběrů je taky brilantní. Brilantní už ale není finálová eskalace vztahu Študenta s Pat. Nějak jsem se v tom ztrácel a nepřišlo mi to moc reálné. Pravděpodobně asi proto, že dlouhý pobyt v nemocnici se na konci vykreslí v pár minutách stopáže..
Zeměloď pluje (2012) (TV film)
70 %. Garbage warrior je o něčem úplně jiném a tak alespoň já to nechci porovnávat. Takových dokumentů by se dalo natočit tolik, kolik je na světě Reynoldsových zemělodí. Buďme rádi, že česká Zeměnka je zdokumentovaná a má v Evropě významné postavení a jsem rád, že když jsem viděl dokument garbage warrior, tak si můžu v Čechách zajet k Zeměnce a prohlídnout si to na vlastní oči. Zeměnka je tak dokumentem o Reynoldsově práci sama o sobě a jsem rád, že slouží i jako návod k tomu, jak si ji sám postavit.
Baraka - Odysea země (1992)
Z dětství mám z dokumentu zafixované hlavně časosběry z New Yorku a taneční rituál v úvodu... Co napsat, Baraka je dokument, ve kterém si musí každý dopsat své vlastní titulky. Je však tak dobře natočená, a scény vypráví situace tak dokonale, že těch vlastních titulků není potřeba zas tak moc.. Jako dokument o zemi by jsme to klidně mohli poslat do vesmíru..