Poslední recenze (22)
Korunovační klenoty (2011)
Nad tím filmem musím pořád přemýšlet, rozhodně to není pouze drama, zařadila bych ho i do jiných žánrů. Je to jeden z filmů, které jsou zvláštní a divné takovým způsobem, že ve mně zanechají hluboký dojem ještě dlouhou dobu po skončení. Je spousta věcí, které bych mohla vytknout, ale nějak nechci. Všechno to do sebe moc hezky zapadlo, i ty části, nad kterými by většina publika v kině vrtěla hlavou.
Dánská dívka (2015)
Eddie Redmayne mě zaujal už v Teorii všeho, ale toto je mástrpís. Myslela jsem si, že si Leo konečně tento rok za Revenant zaslouží Oscara, ale nejsem si jistá, jestli má na Lili... Wow. Zajímalo by mě, jak tato role zapůsobila na jeho psychiku, protože takto by Lili nezahrál, pokud by jej přímo neovlivnila...
Osm hrozných (2015)
Bála jsem se, že 180 minut bude na Tarantina hodně. Naštěstí se mé obavy nevyplnily a já si 180 minut užila jako už dlouho ne. Byť nemám ráda westernové téma, Tarantino předčil veškerá má očekávání, monolog S. L. Jacksona s jeho "big black Johnson" mě naprosto odrovnal! A překvapivé obsazení v postavě trumpety Tatuma, o tom jsem nevěděla. Love it!